tisdag 8 juni 2010

bloggbloggblogg

Den här bloggen är nog det tristaste och sorgligaste man kan stöta på i bloggväg.

Inget tema, ingen regelbundenhet, inget speciellt. Kan det bero på att jag inte är så engagerad i den?

Eller kan det bero på att jag just nu sitter på ett jobb med mycket mycket få kreativa utlopp och extremt lite eget projektansvar? Jag har trevliga kolleger och bra lön för det arbete jag utför, så jag klagar inte på min situation i stort. Pengarna som detta drar in hjälper mig att ha den(troligen ganska blygsamma) livsstil som jag önskar.

Men jag har ingen kreativ input, inget driv. Jag behöver arbeta med text och ord, bild och deadlines!

Tills det slår in får de stackare som råkar titta förbi här står ut med dessa blodlösa rader...

Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar