torsdag 28 oktober 2010

nog för att man fortfarande har rätt att bestämma själv ...

Jag tittar inte på Paradise Hotel. Nej, jag är inte en av dem som säger att jag inte tittar och sen gör det ändå. jag tycker att det är förkastligt och demoraliserande och framför allt sorgligt (så även Kungarna av Tylösand).

Men jag råkade fladdra förbi en artikel i Expressen.se, där det står om en av de stackars(?) deltagarna. Hur hon tvingades/övertalades av produktionsbolaget att delta. Om det är så är det ju ännu värre på något sätt. Moralen och kändiskåtheten hos deltagarna är en sak, de som gör programmet har dock mitt fulla förakt. Bara det att psykologen först bedömer att hon inte borde vara med ... det tyngsta argumentet kommer sen.

Längre in i artikeln står det: "Hennes gode man motsatte sig också en medverkan."

Om man behöver en god man så kanske man inte ska vara med i denna sorts program.

/Tjat-och-gnat-tanten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar