fredag 9 mars 2012

Min koola fina kick ass vän

Igår när vi satt på tåget på väg hem från vad som skulle kunna vara det bästa jag någonsin varit på och kanske till och med det bästa jag någonsin kommer att uppleva i konsertväg (Feist i Kph), så kunde vi inte ungå att höra en konversation mellan tre killar intill. Fulla, dryga och uppenbarligen inom mediasfären.

En av dem var mycket upprörd över TV4, som var det värsta han visste och överlag roten till allt ont. På tre minuter klämde han in "TV4" säkert 30 gånger. Så långt rätt underhållande, jag gillar inte heller TV4.

När en av dem säger: Nu är det bara sex minuter kvar av internationella kvinnodagen, så utbrister dryga killen högt och ljudligt (jag vill inte vara sån, men stockholmskan hjälpte inte direkt till i det här fallet): Gött, då ska vi döda alla kvinnor!

Då säger min fina, snygga, koola kick ass-vän till honom att passa sina ord, för om han hade bytt ut kvinnor mot judar så hade han kunnat bli dömd för hets mot folkgrupp. Ha en trevlig kväll, la hon till.

Fick hon svar på tal? Nope.

Heja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar