måndag 8 februari 2010

stress

jag är stirrig.

det är en del på gång just nu, både rent privat och jobbmässigt. jag vill så gärna ha ett samtal från Danmark, det vore helt underbart.

Och i nästa vecka ska jag kämpa för mitt liv att få advokatsekreterartjänsten.

Och på fredag ska jag prata eventuell praktik. Om allt annat går åt skogen.

sammanlagt har jag varit stressad, så det har känts i kroppen att den inte mår så bra med jämna mellanrum, sedan 2007. det kan inte vara bra. och jag vet faktiskt inte riktigt hur jag ska kunna lugna ner mig, när det är så mycket oro, väntan och vändningar hela tiden. Försöker alltid fokusera på sådant i mitt liv som är mer konstant, som vänner och man och så, men det är svårt.

har dock sovit otroligt skönt inatt. en sådan sömn har jag inte haft på länge. djup och hyfsat drömlös.

tack för det, universum. (samtal från Danmark?)

1 kommentar:

  1. Fattar hur tungt du har det. Inget finns det ju att säga som lättar heller... Men jag håller tummarna för jobbet och hoppas du får det där samtalet. Pronto!

    SvaraRadera