lördag 15 december 2012

Bokmässa

Idag var jag en sväng på Julbokmässa med tolv förlag i Skåne. Träffade några gamla vänner och några nya. Jättetrevligt samtal med min nya uppdragsgivare Hoi Förlag. Ett förlag med ny spännande profil. Ser mycket fram emot att utveckla det samarbetet.

Jag har haft dunderflunsa förresten. Det är bl.a. Därför som det är så sorgligt uppdaterat här. Nio (9) dagar låg jag däckad. I stort sett. Speciellt däckad var jag de tre dagar då jag aggressivt och på läkares inrådan, botade min långvariga hosta som gav mig "sår som om nån skurit med kniv hela vägen ner i halsen" enligt läkaren, med morfinbaserad hostmedicin. Godnatt jord, kan man säga.

Och utmaningarna då? Har inte kommit in i något flow med något alls. Jobb och sjukdom tar död på orken. Jag kommer igen. Lovar.

Livet livet.

1 kommentar:

  1. Äsch, jag kunde inte gå på den mässan. Det verkade så mysig.

    SvaraRadera