torsdag 6 augusti 2009

ny dag

klockan är halv tio ochj jag har i alla fall gjort en jobbrelaterad grej idag redan, har skickat min info till CDON, ifall de skulle kunna ha någon nytta av mig framöver. alltid bra att ha lite tentakler ute hos de kontakter man har.

annars ska jag mest läsa in mig på a-kassans regler och grejer idag. jag är lite nervös för att det arbetsgivarintyg som jag skickat inte ska godkännas eftersom det inte är riktigt så detaljerade uppgifter som de begär. Men Lotta på Schibsted sa att det hon skrev ut brukar räcka... så jag hoppas.

får väl browsa lite jobb oxå, och ska ringa Lunds Universitet och höra hur det går för dem i urvalsprocessen. Det jobbet hade varit fino fino att få! Men det är ju MILJONER som söker antar jag. MEEEEN jag har ju lika stor chans som alla andra faktiskt. utom de som redan jobbar inom LU och har ett himla försprång givetvis.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar