fredag 21 augusti 2009

ibland går det fort

i onsdags skrev jag in mitt cv hos proffice specifikt för en tjänst

på eftermiddagen ringde de och ville träffa mig

igår torsdag var jag på intervju, för ett jobb jag inte fick veta något om, vilket var lite bisarrt

hur som helst gick det väl hyfsat bra, men när hon frågade mig om vad mitt drömjobb är så kunde jag inte ljuga. jag vill vara redaktör, jag är en bra redaktör, det är min passion

hon skulle höra av sig på måndag

det var en mycket bra erfarenhet i alla fall att vara på en intervju på ett rekryteringsföretag. och en liten självförtroendeboost att just jag var intressant.

jag hoppas dock på Lunds Universitets-jobbet. lite för mycket kanske. men det känns som om det skulle kunna vara väldigt rätt för mig. blir jag inte kallad blir jag nog lite besviken, men det är ju å andra sidan idiotiskt många sökande till tjänsten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar