onsdag 13 januari 2010

andra intervjun

Har just kommit hem från andra intervjun.

Det gick bra. Han sa "det här låter intressant" i slutet av vårt samtal, så det är ju positivt.

Det är en kvalificerad tjänst, verkar krävande men rolig. Verkar som om jag kan lära mig en massa.
Alltid roligt. Och arbetsplatsen verkar trevlig. Bra stämning.

Enda minuset med intervju var att jag inte lyckades klämma ur mig några frågor... jag fick svar på så många av dem helt naturligt att det inte var lönt, tyckte jag. Men alla know-howböcker säger ju att man alltid alltid ska avsluta med några frågor om arbetsplatsen och tjänsten.

Men jag sa att jag tyckte att jag hade fått en bra bild av båda.

så nu är det bara att hoppas. det verkar som om det kan vara stor konkurrens.

argh...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar