tisdag 12 januari 2010

det där med tiden som går

utan att man egentligen gör något.

Just nu väntar jag på att få gå på en andra intervju på ett jobb jag faktiskt tror kommer vara riktigt intressant. Inga direkta möjligheter att "gå vidare" inom företaget, eftersom det är en advokatfirma, men verkar ändå mycket lärorikt, mycket textbearbetning och även översättning. Den är imorgon bitti.

Men.. jag har haft två dagar på mig nu att kanske möjligen skulle man kunna tänka sig att ringa upp lite andra företag som kan vara intressanta under tiden. Skicka intresseanmälan och känna att man iallafall gjort det. Men det händer liksom inte.

Jaja, nu ska jag i alla fall sätta mig och läsa igenom mina anteckningar inför imorgon och hoppas på att dom gillar mig. Får putsa på leendet.

oj

många tänder

1 kommentar: