tisdag 30 augusti 2011

Underligt

Jag har en underlig känsla i maggropen. Vet inte var det kommer ifrån.

Är jag nervös för något? Utöver jobbsvar då.

Inte vad jag kan komma på. Kanske handlar det om att jag aldrig får svar från förlaget jag jobbar för då och då angående bokmässan, och nu är det för sent egentligen. Skulle väl kanske kanske gå att fixa fortfarande men jag blir lack också när de bara struntar i att svara mig, och jag har frågat tre eller fyra gånger sen i maj, och bett om så tidigt svar som möjligt eftersom vi måste fixa med barnvakt/pappaledighet mm. Senast fick jag besked att han skulle höra av sig nästa vecka. Det var nu tre veckor sedan.

Kan det vara så svårt egentligen? Behöver vi hjälp på mässan eller inte? Ja, eller nej. Resten kan man ju planera och fundera fram och tillbaka, men just det beslutet kan väl ändå inte vara så svårt?

Det är nog en del i min underliga känsla.

Resten får jag fundera på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar