tisdag 23 oktober 2012

30 dagar - dag 22 och 23 Väska/Tidskrifter

Det blir svårare, och det blir tråkigare. I alla fall för er som läser om det. För hur underhållande kan man egentligen skriva om att man slängt en väska och ett gäng tidskrifter som aldrig kommer läsas igen?

När man jobbar heltid och sen är mamma en stund och sedan dessutom sätter sig med en redigering av en översättning när monstret somnat?

Hur kul orkar man vara? Jag orkar inte.

Därmed inte sagt att jag ger upp min utmaning, men möjligen kommer jag inte att blogga om varenda sak, utan slå ihop dem lite.

Roligt är att jag verkar ha inspirerat en hoper människor, en del har berättat att de slängt och rensat i utmaningens anda, medan några tagit upp handsken ordentligt dag för dag. Sånt är kul att höra!

2 kommentarer:

  1. Du har inspirerat mig! Jag började med garderoben igår och det gick som en dans. Arbetsrum, gamla pärmar, böcker, skor och annat gammalt mög står på tur. Feng shuei till småbarnsmorsorna!

    SvaraRadera