tisdag 30 oktober 2012

Jag har det svårt ...

De två sista dagarna är en utmaning, verkligen. Igår, två udda assietter. Pffft.

Och jag måste ju berätta hur det gått. Dagens rensning har ännu ej uppenbarat sig. På den nivån är det. jag får skriva om den imorgon.

Jag vet inte om det är tiden som sviker, har mycket jobb nu, eller fantasin eller orken. Jag är inte trött på själva konceptet, jag hoppas verkligen att jag fortsätter tänka kritiskt när det kommer till inköp och att rensa ut det jag inte behöver. Och jag tycker fortfarande att jag har en massa att rensa, trots att jag inte verkar komma på något nu.

Kanske är det också så att jag ser för mycket fram emot nästa utmaning. Jag har några på lager, men vet inte riktigt vilken jag ska ta. återkommer på torsdag, när den börjar.

Jag känner dock att jag blivit lite lättare.
Jag har inte handlat kläder på hela månaden. Alla inköp är föremål för granskning.
Liiite mer ordning har vi här hemma.
Denna typ av struktur fungerar för mig. En liten sak, ett litet steg. Så blir saker gjorda och mål nås.

Nu knyter jag ihop denna tredje bröllopsdag och går och lägger mig.


1 kommentar:

  1. Denna utmaning hade vart intressant att göra här hemma, undrar hur mycket skit man samlat på sig på bara 1 år liksom. Ska se om jag kan ta tag i det en vacker dag ;)

    SvaraRadera