onsdag 30 september 2009

ok, here goes ...

Jag hade väldigt kul på bokmässan. Den och seminariet jag var på torsdagen innan var precis den vitamininjektion jag behövde för att styra upp mig själv.

Så idag har jag sökt flera jobb, och skickat in intresseanmälningar till ett par företag (Egmont och Go' Boken) också. Givetvis "finns det inget i nuläget" men det gäller ju att skapa en kontakt. Redaktionschefen på Go' Boken här i Malmö har varit mycket hjälpsam, och det är så skönt att veta att det finns människor som vill hjälpa främlingar.

Nu håller jag på att söka ett jobb som jag verkligen skulle tycka var jättejättejätteroligt, men som jag knappt vågar hoppas på eftersom de helst vill ha någon med marknadsföringsutbildning. Men jag kan leda ett projekt, jag är duktig på det, hålla i många trådar och ordna och greja. Och det verkar som om det innebär att utföra marknadschefens idéer i tätt samarbete.

Tipsa mig gärna om företag som behöver projektledare inom kommunikation och marknadsföring/information. Jag kan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar