måndag 13 september 2010

ingen bra dag

Jag är trött och irriterad, har inget tålamod och tycker att de flesta är rätt sjuka i huvudet.

Får ett mail från Umeå universitet, där det står att många ju har skrivit in och velat ha mer exakta datum för inlämning av uppgifterna. Vilka uppgifter, undrar jag och loggar in på "Min sida" som det så fint heter. Ingen info utöver den som funnits sedan jag registrerade mig.

Att jag ska gå till kurssidan för att hämta litteraturlista och kursplan. Inget schema. Ingenting. Jag skickar ett vänligt men dock lite syrligt mail om att jag inte sett till någon info alls när jag loggar in, och får till svar:

Hej Christin! Kursen är igång och all information (läsanvisningar, uppgifter,
litteratur, etc) finns på kurswebben. Jag ser att du är registrerad på kursen så det
är bara att logga in via
https://www.cambro.umu.se/portal (gå på CAS login). När du
registrerades skickades det ett mail från CAMBRO till dig. Jag är lärare på kursen
och tar hand om er 'på insidan' av kurswebben. Har du problem att ta dig in får du
kontakta G.


Beklagar att det av någon anledning inte har fungerat, och önskar dig välkommen!

Ja, det var ju det jag sa att jag hade gjort. Loggat in men inte hittat något. Något mail har heller inte kommit. SUCK. Ska det vara så svårt att skicka infon till mig manuellt när jag ber om det, och sedan fixa så att jag får kommande info?


Jag vill bara gå hem och sova. Är som sagt idiotiskt trött och känner mig helt gråtfärdig. Ännu en rätt så sysslolös dag på jobbet. Jag blir inte glad av detta.

Jag vill vara glad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar